Alla inlägg under november 2014

Av lillafamilj - 17 november 2014 21:17

dagarna försvinner fort som vanligt & jag är i ägglossningstider. Jag har ingen exakt koll på när jag har ägglossning, men vi har sex regelbundet så att vi inte ska missa den och jag vet ju på ett ungefär. Min älskade börjar nog längta ännu mer efter en bebis nu, han sa i dagarna att det kändes som att det var denna månaden vi skulle bli gravida & jag hoppas såå mycket att det stämmer! Det hade varit ett så underbart besked! Det är bara att hålla tummarna och fokusera lite lagom på annat också. Jag är övertygad om att en vacker dag är det vår tur, om det så är på egen hand eller med någon sorts hjälp. Jag försöker hålla mig lugn och tänka på att vi är unga & har gott om tid. :) om det är något som inte hjälper så är det att stressa iallafall! kram.

Presentation

Välkomna! Följ min resa för att bli gravid och förhoppningsvis få en otroligt efterlängtad bebis någon gång under 2015. Jag vill vara anonym tills dess att graviditeten har kommit en bit eftersom detta är väldigt intimt i början.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards