Alla inlägg under december 2014

Av lillafamilj - 3 december 2014 13:38

i fredags skulle min mens ha kommit, eller iallafall börjat lite men inget hände.. höll tummarna hela natten och på lördagmorgon var där inget heller.. tog ett test som visade negativt men var fortfarande hoppfull eftersom det var så tidigt.. söndagen går och bara lite mens, inte mycket alls.. sover hela natten och springer upp på morgonen för att se om något kommit, annars skulle vi ta ett test till hade vi bestämt. Där var såklart inget och jag satte mig för att kissa på stickan som visade negativt efter några minuter. Jag blev så besviken, men hade ändå hopp kvar. Jag gick och la mig igen och vaknade tre timmar senare med världens mensvärk och blodet bara rann när jag satte mig på toaletten. Så jäkla typiskt att den ska luras så.. min mens är alltid jätteregelbunden annars.. Det är väl inte hela världen att det inte tog sig denna månaden heller men det tar ganska hårt att få upp hoppet så och sen bli så besviken. Jag vill inget hellre än att ha ett litet frö i magen nu, kan inte ens tänka mig hur det är för de som har försökt mer än våra 4 ynka månader.. jag tycker inte synd om mig själv, jag känner med alla som väntat så otroligt mycket längre än oss & ber för att vi inte ska behöva vänta så länge till.  

Presentation

Välkomna! Följ min resa för att bli gravid och förhoppningsvis få en otroligt efterlängtad bebis någon gång under 2015. Jag vill vara anonym tills dess att graviditeten har kommit en bit eftersom detta är väldigt intimt i början.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards