Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av lillafamilj - 1 oktober 2014 17:50

hej! hoppas allt är bra, med mig är det fint. såg att blondinbella väntar sitt andra barn, så roligt! jag hoppas också att vi får sprida den nyheten snart. Det är ju några dagar kvar till min beräknade mens, men ska jag vara helt ärlig har jag knappt känt några tecken alls de senaste dagarna.. så hoppet om ett plus denna månaden är inte särskilt stort. Jag inbillar mig att man borde känna något lite speciellt, men självklart kan man ju önska att man inte har fått några symptom än bara, utan att det kommer senare :) många märker ju ingenting innan de fått sitt positiva resultat. jaja, inte lönt att lägga för mycket tankekraft på det, vi får se på söndag/måndag om mensen kommer som den ska. 


kommer på mig själv med att "småplanera" saker med vänner och familj som inte alls kommer passa om jag blir gravid nu de närmaste månaderna. bland annat skidresa i vinter haha, hm, tror inte jag vågar det om jag är gravid eftersom det finns stor risk att ramla. förhoppningsvis förstår dem sen varför våra planer inte blivit av isåfall :)


jag och min sambo har pratat lite om bröllop före barnet isåfall kommer, men vi avfärdade det ganska snabbt. Det finns praktiska fördelar med att göra det, men samtidigt vill vi ha ett bröllop där vi inte känner att pengarna inte räcker till det som vi egentligen hade velat ha. Man gifter sig (förhoppningsvis) bara en gång, och även om det materiella inte är så viktigt så kan det vara skönt att budgeten inte är för tight.. det ska ju vara roligt att planera bröllop! :) En vacker dag vill jag stå där med min sambo och vara vackrare än någonsin förut, med ett litet barn vid sidan om oss, vilken fin tanke! 

Presentation

Välkomna! Följ min resa för att bli gravid och förhoppningsvis få en otroligt efterlängtad bebis någon gång under 2015. Jag vill vara anonym tills dess att graviditeten har kommit en bit eftersom detta är väldigt intimt i början.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards